| PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2025 | ||||||
| (Dikemaskini setiap 4 bulan sekali) Tarikh : 14 September 2025 |
||||||
| Bil | Perkhidmatan | Perkhidmatan Yang Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan | Perkhidmatan Yang Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan | Pencapaian Sehingga 31 Disember 2025 | ||
|
Jumlah |
% | Jumlah | % | |||
| 1. |
Mengadakan pameran tentang sejarah, budaya dan alam semulajadi Negara dengan berkualiti dan praktikal bagi memenuhi keperluan semasa mengikut jadual yang ditetapkan. |
1 | 100% | - | - | telah dilakukan |
| 2. |
Maklum balas bagi permohonan pinjaman koleksi akan dijawab dalam tempoh 3 hari |
0 | 100% | - | - | telah dilakukan |
| 3. |
Memastikan setiap pertanyaan atau aduan diambil tindakan dalam masa 3 hari selepas dilaporkan |
4 | 100% | - | - | telah dilakukan |
| 4. |
Memastikan maklum balas permohonan lawatan berpandu ke muzium dijawab mengikut tempoh yang ditetapkan samada melalui surat atau emel |
11 | 100% | - | - | telah dilakukan |
| 5. | Memastikan permohonan bagi pembelian bahan penerbitan melalui kaunter, surat dan emel diberi layanan atau maklum balas sebagaimana yang telah ditetapkan | 0 | 100% | - | - | telah dilakukan |