PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2024 | ||||||
(Dikemaskini setiap 4 bulan sekali) Tarikh : 2 September 2024 |
||||||
Bil | Perkhidmatan | Perkhidmatan Yang Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan | Perkhidmatan Yang Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan | Pencapaian Sehingga 31 Disember 2023 | ||
Jumlah |
% | Jumlah | % | |||
1. |
Mengadakan pameran tentang sejarah, budaya dan alam semulajadi Negara dengan berkualiti dan praktikal bagi memenuhi keperluan semasa mengikut jadual yang ditetapkan. |
1 | 100% | - | - | telah dilakukan |
2. |
Maklum balas bagi permohonan pinjaman koleksi akan dijawab dalam tempoh 3 hari |
0 | 100% | - | - | telah dilakukan |
3. |
Memastikan setiap pertanyaan atau aduan diambil tindakan dalam masa 3 hari selepas dilaporkan |
5 | 100% | - | - | telah dilakukan |
4. |
Memastikan maklum balas permohonan lawatan berpandu ke muzium dijawab mengikut tempoh yang ditetapkan samada melalui surat atau emel |
13 | 100% | - | - | telah dilakukan |
5. | Memastikan permohonan bagi pembelian bahan penerbitan melalui kaunter, surat dan emel diberi layanan atau maklum balas sebagaimana yang telah ditetapkan | 0 | 100% | - | - | telah dilakukan |